Bratara cristale Swarovski

Bratara cristale Swarovski 1

Bratara cristale Swarovski 1

Bratara cristale Swarovski 2

Bratara cristale Swarovski 2

Bratara cristale Swarovski 3

Bratara cristale Swarovski 3

Bratara impletita, lucrata manual, din sarma argintata non tarnish, accesorii argintate si cristale Swarovski biconice de 06 mm – 10 culori: emerald, fireopal, mocca, purple velvet, red garnet, sapphire, siam, topaz, sunflower si smoked topaz.

Bratara se poate realiza la comanda.

Lungime: 19 cm

Pret: 100 lei + taxa de expediere ( 10 Ron prin posta romana cu plata ramburs)

Vandut

4 răspunsuri to “Bratara cristale Swarovski”

  1. buna ziua. mai creati acest model?

    • Buna ziua! Sigur ca da. Spuneti-mi cand aveti nevoie de bratara. Eu nu mai am cristale Swarovski si ar trebui sa le comand. Asta inseamna ca ar putea dura cca 10-14 zile pana sa va pot da/expedia bratara. O zi buna! Mioara

  2. alexandra jumolea Says:

    bunaa!!vreau si eu o bratara cum este cea de mai sus!

  3. Buna !vreau şi eu o bratara cu pietre swarovski ca cea de mai sus.cum procedez??

Lasă un răspuns

