Cercei chandelier cristale verde emerald

Cercei chandelier cristale verde emerald

Cercei chandelier cristale verde emerald

Cercei handmade cristale verzi

Cercei lucrati manual cu sarma placata cu argint, tratata non tarnish, tortite argintate, drop argintat 14×23 mm si briolete cristale verde emerald 6×12 mm.

Lungime cercei: 5 cm

Vanduti.

7 răspunsuri to “Cercei chandelier cristale verde emerald”

  1. Viviana Alina Says:

    se mai poate face comand pe acest model? Mi i-as dori tare mult. Multumesc

    • Buna Alina,
      Imi cer scuze ca iti raspund asa tarziu. Am cautat, si din pacate nu reusesc sa gasesc acelasi motiv argintiu. Am gasit ceva apropiat, dar totusi diferit. Cristalele verzi le am. In cazul in care te intereseaza ,spune-mi si ii realizez in noua varianta. Multumesc. Mioara

  2. Viviana Alina Says:

    Super. Dar va rog ceva: ati putea sa imi dati maca o idee de noul motiv argintiu pe care il aveti?

  3. Viviana Alina Says:

    sau ar putea semana motivul cu cel al Cerceilor handmade blue eye’s cat?

  4. Viviana Alina Says:

    de interesat chiar ma intereseaza sa ii comand

Lasă un răspuns

